»Tisti, ki pravite, da bo proga ostala enotirna, zavajate. Dejstvo je, da smo že zavihali rokave in na infrastrukturnem ministrstvu začeli postopke za dvotirnost proge.«
»Naša želja je, da bi bil državni prostorski načrt za dvotirnost proge do Kranja sprejet naslednje leto, tam nekje do junija.«
»Treba je zadeve preučiti. Res pa gre za dvotirnost, da se dokazi najprej izvajajo na policiji, nato še na sodišču.«
»Predvidevanja so, da bi se ta proga uporabljala za prazne vlake. Potem ko bo zgrajen drugi tir, bo ta proga bistveno manj obremenjena.«
»Tudi državni prostorski načrt je sprejet za dvotirno progo, tako da v srednjeročnem obdobju, nekje kmalu po letu 2030, smo prepričani, da bo celotna proga dvotirna.«
»Mislim, da je prav, da povemo, da imamo v tem trenutku gradbeno dovoljenje za enotirno progo, je pa res, da je predhodna vlada sprejela sklep, da bo ta proga dvotirna.«
»Vsem tistim, ki še vedno mislijo, da je obstoječa proga dovolj dobra za prevoz toliko tovora, kot ga danes prepeljemo, priporočam, da si progo ogledajo.«
»Vzporedna proga je pomembna. Vzporedna proga je v resnici zaključek drugega tira in prav je, da se ti projekti izvajajo že danes, da so gradbišča in teren predpripravljeni.«
»Pričakujemo, da bo v četrtek v popoldanskih urah proga spet odprta.«
»Po tej progi sem se peljala z vlakom. Takrat sem vsem tistim, ki so rekli, da nove proge mogoče ne potrebujemo, dejala, da jim svetujem, da tudi oni naredijo enako.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju